9 JANUARI

då var denna måndagen över, dagarna flyger iväg som vanligt och här sitter jag och funderar på vart fan tiden tar vägen? haha. idag har jag haft min andra körlektion, märta som jag hade första lektionen med ska tydligen vara sjuk resten av månaden så jag får väl bara tacka och ta emot andreas. han funkar han med, dock har han en dialekt som är en aning störande. hur som helst, lektionen gick fint! bättre än förra gången. bara hoppas det fortsätter den vägen! efter jag kört följde jag med hem till hanna. hanna åkerberg kan jag väl kanske klar göra. nu är klockan över 10 så jag borde egentligen sova om jag ska orka med skolan imorgon, men först ska jag ut i snön och möta upp min andra hanna för lite snack, vi har ju haft en liten fight så vi behöver nog prata ut lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0